viernes, 13 de marzo de 2009

4º Dia (18/02/2009)

Avui jo un altre cop tampoc he anat a la piscina, degut al meu esguins, pero m'han dit que han fet i gràcies a aquesta informació podre ampliar el meu blog.

4 piscines lliures.
gir semicircular en que ens quedavem d'esquena, hi havia tres intents.
gir circular en que feiem la volta completa, hi havia tres intents.
4 piscines amb gir.
4 piscines lliures.
2 piscines d'esprint.


Foto: Papallona
L’estil papallona és l’estil en que pots assolir la màxima velocitat màxima en un moment determinat d’uns 2,5 metres per segon (2,5 m/s) uns 9 quilometres per hora (9 km/h), això si és l’estil en que mes et canses i per tant el més difícil d’aprendre. Jo crec que els peus serien una barreja de crol i de braça ja que els peus es mouen de dalt capa avall i de avall cap amunt successivament com en el crol però es mouen els dos a la vegada com en la braça; i els braços també serien una barreja del dos estils ja que fan els moviments de crol en una circumferència vertical però ho fan els dos a la vegada com en la braça. El record mundial en 100 metres és de 50,40 segons.

No hay comentarios:

Publicar un comentario